جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

این میوه ها یک کبد تازه به شما هدیه می دهند


7
0
87

سلام. خسته نباشید عرض می کنم خدمت تمامی دوستان به خصوص مسئولای محترم لام تا کام. ممنون بابت وبسایت پربارتون. من یه متن پزشکی دارم که برای وبسایتم میخواستم ترجمه بشه.

این متن درباره کبد هستش. این که چطور میتونیم با خوردن مواد غذایی ازش مراقبت کنیم. اینو بی زحمت برام به انگلیسی ترجمه کنید ممنون میشم. پیشنهاد می کنم این متن رو خودتون هم با دقت بخونین چون حاوی اطلاعات مفیدی هست که می تونه واقعن به کارتون بیاد. داروی شیمیایی نیست که نگران باشید. یکی از راه های مراقبت از کبد همین می تونه باشه.

سرکه انگبین برای کبد توصیه پزشکان طب سنتی هست.

این میوه ها یک کبد تازه به شما هدیه می دهند

کبد یک اندام مهم است که عملکرد‌های ضروری دارد و به همین دلیل توصیه می‌شود با رعایت رژیم غذایی مناسب از آن محافظت شود.

کبد مسئولیت اصلی را در متابولیسم پروتئین‌ها برعهده دارد. تمام پروتئین‌های خون در بدن ما به جز گاما گلوبولین‌ها، در کبد سنتز می‌شوند. همچنین این ارگان بدن مسئول سنتز بخش اعظمی از آمینواسید‌ها است. کبد در تولید فاکتور‌های انعقادی و همچنین تولید سلول‌های قرمز خونی نقش ایفا می‌کند.

برخی مواد غذایی اثرات مفیدی بر کبد دارند. این مزایا شامل موارد زیر است:

کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های کبدی و سرطان

افزایش سطح آنتی اکسیدان

افزایش آنزیم‌های سم زدایی کبد

بسیاری از مواد غذایی حاوی ترکیبات یا آنتی اکسیدان‌های خاصی هستند که ثابت شده عملکرد کبد را بهتر می کنند.

میوه‌های مانند گلابی، انگور، گریپ فروت، بلوبری، زغال اخته و سبزیجاتی مانند کلم بروکلی از این جمله موادند.

طبق مقالات علمی غذا‌های حاوی ترکیباتی مانند آنتی اکسیدان‌ها می‌توانند با کاهش التهاب، کاهش استرس اکسیداتیو و جلوگیری از آسیب سلولی از سلامت کبد حمایت کنند.

قابل توجه است که برخی مواد غذایی دارای فیبر بالایی هستند و می‌توانند با کنترل وزن شما باعث اطمینان از سالم بودن کبد شوند.

پیشنهاد می‌شود در انتخاب غذا‌ها دقت کنید تا حاوی مواد مغذی مانند پروتئین یا چربی‌های سالم‌تری باشند تا برای درمان یا پیشگیری از سایر بیماری‌های مرتبط با کبد مانند دیابت مفید باشند.

زبان شناسی انگلیسی پزشکی دارو دکترا میوه
ویرایش شده در 2 ماه قبل
سوال شده در خوشیار خرمی
281 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

6
These fruits will give you a fresh liver
Liver is an important organ which has important actions and because of this it is advised to protect it with a suitable diet.
Liver has the main responsibility in the protein metabolism. All of the blood proteins in our body, other than the Gamma globulins, are synthesized in the liver. Also this body organ is responsible for synthesizing a major part of the Amino Acids. Liver plays a role in producing Coagulation factors and also producing red blood cells.
Some of the food products have good impacts on liver. These benefits are:
Lowering the risk of contracting liver and cancer diseases
Increasing the Antioxidant level
Increasing the detoxing enzymes of the liver
Some of the food products have some special compounds or antioxidants which are proved to improve the liver performance.
Fruits like pear, grape, grapefruit, blueberry, and vegies like Broccoli are among them.
According to scientific journals, foods containing antioxidants can protect the health of the liver by reducing the inflammation, reducing oxidative stress, and preventing from liver cells being injured.
It is worth noting that some of the foods have high fibers and can assure your liver's health by controlling your weight.
It is advised to be careful when choosing foods so that they contain nutrients such as protein and healthier fats resulting in them being useful for curing or preventing the other diseases related to liver.
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری