جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

دانشمندان اکسیر جوانی را در بدن انسان کشف کردند


7
0
96

درود. این متن رو بی زحمت برای من به انگلیسی ترجمه کنید.

دانشمندان اکسیر جوانی را در بدن انسان کشف کردند

دانشمندان سلول‌های تی (T) را فریب می‌دهند تا در برابر پیری مقاومت کنند و راز جوانی را در درون آن‌ها بیابند.

قرن‌هاست که بشر به دنبال راهی برای جوان ماندن است؛ به دنبال راهی که او را به اکسیر جوانی برساند. پژوهشگران آزمایشگاه کلد اسپرینگ هاربر بر این باورند که راز جوانی در درون بدن انسان نهفته است.

این تیم دریافته است که سلول‌های T که نوعی از گلبول‌های سفید خون هستند، هنگامی که به صورت ژنتیکی اصلاح شوند، به عوامل ضد پیری تبدیل می‌شوند.

رویکرد امیدوارکننده برای ترویج پیری سالم

تحقیقات آن‌ها هنوز به مرحله‌ای نرسیده است که بتوانند آن را روی انسان آزمایش کنند. آن‌ها آزمایش‌های خود را روی موش‌ها انجام داده‌اند.

آمور وگاس، پژوهشگر و نویسنده اول این مطالعه، توضیح می‌دهد: سلول‌های T این توانایی را دارند که حافظه را توسعه دهند و برای مدت‌های طولانی در بدن شما باقی بمانند که بسیار متفاوت از یک داروی شیمیایی است. با سلول‌های CAR T، شما پتانسیل دریافت این درمان را دارید.

سلول‌های CAR T نوعی از سلول‌های ایمنی هستند که در آزمایشگاه مهندسی شده‌اند تا توانایی آن ها برای تشخیص سلول های سرطانی بیشتر شود.

این فرآیند شامل استخراج سلول‌های T از خون بیمار و سپس اصلاح ژنتیکی آن‌ها برای بیان یک گیرنده آنتی ژن کایمریک (CAR) در سطح آنهاست.

پژوهشگران با استفاده از همین فرآیند با موفقیت توانستند سلول‌های پیری را در موش‌ها بدون هیچ آسیبی به آن ها از بین ببرند.

وگاس می‌گوید: اگر این درمان را روی موش‌های مسن انجام دهیم، آن‌ها جوان می‌شوند و اگر آن را به موش‌های جوان بدهیم، دیرتر پیر می‌شوند. هیچ درمان دیگری در حال حاضر نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد.

فقط یک دوز می‌تواند محافظت ایجاد کند

پژوهشگران توضیح دادند که نکته شگفت‌انگیز در مورد سلول‌های CAR T این است که تنها با یک دوز از این اکسیر می توانند طول عمر خود را بیشتر کنند.

وگاس افزود: برای بیماری‌های مزمن، این یک مزیت بزرگ است. به بیمارانی فکر کنید که چندین بار در روز نیاز به درمان دارند. در مقابل، شما با این روش یک تزریق دریافت می‌کنید و پس از آن می‌توانید چندین سال آسوده باشید.

زبان شناسی انگلیسی پزشکی پیراپزشکی دارو سلامت
سوال شده در ایمان رحمانی
654 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
The scientists found the elixir of life in human body
Scientists change the T cells inside human bodies so that it will be resistant to aging and have found the secret to remaining young inside them.
It has been for centuries that humans have been looking for a way to remain young. After a way which will help him remain young. The researchers in Cold Spring Harbor Laboratory believe that the secret to remaining young is inside human bodies.
This team has found that the T cells, which are a type of white blood cells, when are genetically modified, will change into anti-aging factors.
A hopeful approach for promoting a healthy aging
Their researches have not yet reached a level which can be tested on humans. They have done their tests on the mice.
Omore Vegas, the researcher and author of this study, explains "the T cells have the ability to develop the memory and stay in your body for long periods of time which is very different from a chemical medication. Using the CAR T cells, you will have the potential for receiving this treatment.
The CAR T cells are a type of immune cells which are engineered in the laboratory so that their ability for detecting the carcinogenic cells will increase.
This process includes extracting the T cells from the patient's blood and then genetically modifying them for a chimeric antigen receptor (CAR) in their level.
Using this method, the researchers were able to destroy the aging cells in the mice without hurting them.
Vegas says "If we do this treatment on the old mice, they will become young and if we give it to the young mice, they will age later. There are no other treatments at the moment which is able to do this.
It can provide protection in only one day
The researchers explained that the interesting thing about the CAR T cells is that they can increase their lifespan with only one dose.
Vegas added "This is a big privilege for chronical diseases. Think of the patients who need a treatment several times a day. on the opposite side, you will get one injection with this method and then after that, you will be safe for several years.
جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری