جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

قابلیت ارسال پیامک ماهواره‌ای در اندروید 15


7
0
62

این قابلیت ارسال پیامک ماهواره‌ای در اندروید 15 واقعیت داره؟ چجوری کار می کنه؟

تکنولوژی اندروید اینترنت موبایل
سوال شده در Javid Hasani
546 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7

درز اطلاعاتی دیگری نشان می دهد که اندروید 15 پیام رسان ماهواره ای خواهد داشت.

از زمانی که آیفون 14 با پیامرسان ماهواره ای رسید- ولواینکه تنها برای وضعیت های اورژانسی- ما در پی این موضوع هستیم تا ببینیم چقدر زمان می برد تا اندروید خودش را برساند. طبق تازه ترین اطلاعات درز شده پلتفرم گوگل در اواخر امسال می تواند این ویژگی اندروید 15 را اضافه کند.

برخی از مطالعات در کدنویسی آخرین ورژن بتا اندروید 14 که توسط این تیم در Android Authority انجام شده نشان دهنده صفحه پیام رسانی جدیدی در قسمت Settings هست. متن این قسمت درباره ارسال و دریافت پیام های متنی توسط ماهواره صحبت می کند.

حتی جالب تر این که به نظر می رسد این ویژگی تا زمانی که دیدی صاف از آسمان داشته باشید فراتر از موقعیت های اورژانسی عمل خواهد کرد. این بدین معنا هست که شما هر وقت خارج از محدوده Wi-Fi و آنتن برای برقراری تماس باشید میتوانید به پیام دادن خود ادامه دهید.

با این وجود متن این صفحه می گوید که این ویژگی تنها در برخی نقاط در دسترس است و تماس را شامل نمی شود. همچنین شما نیاز دارید تا برای ارسال پیام ماهواره ای ثبت نام کرده باشید - این صفحه شما را به صفحه T-Mobile satellite coverage خواهد برد که هنوز در دسترس نیست و نشان می دهد که نوعی شراکت برای کاربران آمریکایی در راه است.

ما میدانیم که T-Mobile از قبل با SpaceX و ماهواره های Starlink آن شراکت دارد تا ویژگی های تلفن مستقیم را برای موبایل های بهمراه بیاورد- که به این معنا است تا با هر موبایل مدرنی بتوان بدون هیچ سخت افزار اضافه ای سیگنال ماهواره ای گرفت.

در حالی که این پوشش ماهواره ای پهنا باند لازم برای شما برای تماشا فیلم های 4K در وسط ناکجاآباد را نخواهد داشت - حداقل نه در شروع کار - باید بتواند ارتباطات متنی شما را در مواقعی کهنمی توانید آنلاین بشوید را اداره کند.

T-Mobile و SpaceX که عملکرد پیام رسانی متنی اواخر امسال خارج می شود و با زمان بندی اندروید 15 تطابق دارد. یک پیشنمایش توسعه داده شده اکنون در دسترس است و یک نسخه بتا عمومی احتمالا در چند ماه آینده خواهد آمد.

ما منتظر ویژگی های ماهواره ای در اندروید 14 بودیم اما نرم افزار و سخت افزار پشتیبانی کننده آن هرگز نرسید. این آخرین اطلاعات درز شده به همراه ویژگی SOS ماهواره ای در تلفن های Pixel مرموز نمونه ای قوی برای این موضوع است که امسال خود را در این ویژگی خواهد رساند.

جواب داده شده در purya Nimayi
614 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری