جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
نشست حضوری با سیدمحمد عرشیانفر (ظرفیت محدود ) لینک ثبت نام

قانون اصلاح ماده 3 قانون اصلاح خدمت خارج از مرکز پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان مصوب 1360.3.4 و الحاق سه تبصره به آن و یک تبصره به ماده یک


0
0
281
اطلاعات بیشتر قانون
تصویب شده مصوبات مجلس شورا
تاریخ تصویب1363/02/18
تاریخ تایید1363/02/31
تاریخ امضا1363/03/03
تاریخ انتشار1363/03/23
شناسه6346830B-D757-4BDE-8658-01083055DCF0
ماده1
بند3
وضعیتمنسوخ شده
شماره ثبت روزنامه رسمی11444
شماره پرونده1/611
شماره دوره1
شماره جلد1
شماره صفحه617

‌قانون اصلاح ماده 3 قانون اصلاح خدمت خارج از مرکز پزشکان، دندانپزشکان و داروسازان مصوب 1360.3.4 و الحاق‌سه تبصره به آن و یک تبصره به ماده یک ‌ماده واحده - ماده 3 قانون اصلاح خدمت خارج از مرکز پزشکان و دندانپزشکان و داروسازان مصوب 1360.3.4 به شرح زیر اصلاح و تبصره‌های2 و 3 و 4 به ماده مذکور و یک تبصره به ماده یک الحاق می‌گردد.
1 - ماده 3 اصلاحی ‌در موارد استثنایی جهت تأمین کادر آموزش مورد نیاز مراکز آموزشی مراکز مذکور می‌توانند حداکثر ده درصد از فارغ‌التحصیلان واجد صلاحیت هر یک‌از رشته‌های گروه پزشکی و صاحبان حرف وابسته پزشکی را که دارای نمرات بالاتری هستند، استخدام نمایند.
‌هر دو سال کار تمام وقت در مؤسسه آموزشی برای آن گونه افراد معادل یک سال خدمت خارج از مرکز و خدمت نیروی انسانی درمانی و بهداشتی‌محسوب می‌شود.
2 - تبصره‌های الحاقی به ماده 3 ‌تبصره 2 - در موارد استثنایی جهت استخدام بعضی محققین و مدرسین مورد نیاز مراکز آموزشی کشور از میان فارغ‌التحصیلان متخصص داخل یا خارج‌از کشور که خدمت موضوع این قانون را انجام نداده‌اند، با تصویب کمیسیون مشترک بهداری و آموزش عالی مجلس شورای اسلامی مجوز استخدام‌تحصیل خواهد شد.
‌تبصره 3 - در هر سال حداکثر ده درصد از فارغ‌التحصیلان هر یک از رشته‌های گروه پزشکی که در امتحانات دوره دستیاری پذیرفته می‌شوند، بر اساس‌آیین‌نامه‌ای که توسط وزارتین فرهنگ و آموزش عالی و بهداری تهیه خواهد شد مجاز خواهند بود قبل از انجام خدمت وظیفه عمومی، خدمت نیروی‌انسانی، درمانی و بهداشتی و خدمت خارج از مرکز به تحصیلات خود در یکی از رشته‌های تخصصی ادامه دهند.
‌تبصره 4 - متخصصین ایرانی در رشته‌های گروه پزشکی مقیم خارج از کشور که برای مدت حداکثر دو ماه جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی و‌آموزش پزشکی به دعوت وزارت بهداری یا فرهنگ و آموزش عالی و یا دانشگاهها (‌پس از کسب مجوز از وزارتخانه مربوطه) وارد کشور می‌شوند. در‌این مدت مشمول خدمات مذکور در لایحه خدمات نیروی انسانی و خارج از مرکز و یک‌ماهه نیستند و خروج نامبردگان از کشور از این لحاظ بلامانع‌است.
3 - تبصره الحاقی به ماده یک ‌تبصره 2 - منظور از شهرهایی که دارای دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می‌باشند شهرهایی است که حسب مورد راجع به پزشکان و‌حرف وابسته پزشکی دانشکده پزشکی، دندانپزشکان، دانشکده دندانپزشکی و داروسازان دانشکده داروسازی آن شهرها چهار دوره فارغ‌التحصیل داده‌باشند.
‌قانون فوق مشتمل بر ماده واحده در جلسه روز سه شنبه هجدهم اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و شصت و سه مجلس شورای اسلامی تصویب و به‌تأیید شورای نگهبان رسیده است.
‌رئیس مجلس شورای اسلامی - اکبر هاشمی


500 کاراکتر باقی مانده

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


عرشیان از کجا شروع کنم ؟
تغییر و تحول با استاد سید محمد عرشیانفر

تبلیغات تصویری


کپی