جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

آیا قوز قرنیه معافیت سربازی دارد؟


0
0
5338

سلام عرض می کنم خدمت وکلای محترم. ببینید من شوهرم چشمش قوز قرنیه داره؛ الان هم دانشجوی دکتری هستش و هنوز سربازی نرفته. البته وارد غیبت هم نشده. کلا مشمول نشده.

میخواستم بدونم برای قوز قرنیه چشم برای کسی که در مقطع دکتری هست میشه معافیت سربازی گرفت؟ شماره یا میزان خاصی باید داشته باشه یعنی؟ آخه یک پزشک اینجا میگفت باید مزمن باشه ولی من متوجه نمیشه قوز قرنیه باید مزمن باشه یعنی چی.

اگه بخوایم اقدام کنیم از کجا باید شروع کنیم و اینکه کسی تا به حال برای این کار اقدام کرده؟ خیلی دوندگی داره؟ چقدر سخت میگیرن؟ اگر خدا بخواد و بتونه معافیشو بگیره کارتی که بهش میدن تا کی اعتبار داره؟ یعنی اگه چشمش رو عمل کرد و خوب شد باید دوباره بره خدمت سربازی یا دیگه برای همیشه معاف حساب میشه؟ مرسی

حقوقی سربازی معافیت
سوال شده در باران عزیزالسادات

500 کاراکتر باقی مانده

4 جواب

4

بند 33:قانون معافیت های پزشکی ( بخش بیماری های چشم)

كراتوكونوس با تأييد يافته هاي پارا کلينيک از جمله orb scan يا پنتا کم يا توپوگرافي قرنيه :  الف) درصورتيكه با كراتومتري قابل اندازه گيري نباشد : معاف دائم  ب) در صورتيكه عارضة واضح قرنيه و اختلال ديد ايجاد كرده باشد : معاف دائم  ج) در بقيه موارد : معاف از خدمات رزمي

لازم به ذکر است کارت معافیت به محض اصدار بلا تاریخ اعتبار داشته، و حتی در صورت بهبودی کامل شخق نیست، منقضی و بی اعتبار نخواهد شد

برای اقدام نیز باید بدوا دفترچه اعزام به خدمت را ارسال کرده و ضمن ارسال دفترچه تقاضای معافیت پزشکی نمایید

جواب داده شده در محمود  ابراهیمی
185 امتیاز


مرسی فقط ببخشید اصدار یعنی چی؟ ــ باران عزیزالسادات در 5 سال قبل
1
به معنای صدور ــ محمود ابراهیمی در 5 سال قبل

ببخشید برادرزانه منم برای همین اقدام کرده ولی نمیدونه معاف میشه یا نه میگه پزشکی نظام وظیفه که بررسی کرده خیلی روی خوشی نشون نداده. میشه بگید كراتومتري چیه و قابل اندازه گیری نباشد یعنی چی؟ چون برادرزادم توی دیدش اختلال ایجاد شده به خاطر قوز قرنیه ــ مریم نادري در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


0

بستگی داره این لینک خیلی کامله یه نگاهی بهش بکن https://afsarmoshaver.com/شرایط-معافیت-پزشکی/

جواب داده شده در مریم صالحی
31 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


-1

سلام تا جایی که میدونم، معافیت پزشکی داره توی این سایت خوندمش https://afsarmoshaver.com/شرایط-معافیت-پزشکی/

جواب داده شده در محدثه علایی
1 امتیاز


لطفا بیشتر راجع بهش توضیح بدید. ارجاع دادن به یک لینک، پاسخ مناسبی لحاظ نمی شود. ــ سجاد شفی زاده در 4 سال قبل

مرسی من سایتی که گفتید رو باز کردم ولی راجع به قوز قرنیه چیزی توش نبود ــ باران عزیزالسادات در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


1

من از سربازی معاف شدم و تجربه خودم رو در قالب ویدیو گذاشتم توی یوتیوب. از طریق لینک زیر میتونید مشاهده کنید. امیدوارم مفید باشه براتون https://youtu.be/0Jja1_F-ilg

جواب داده شده در Ali Mousavi
11 امتیاز


دستتون درد نکنه خیلی ممنون ــ باران عزیزالسادات در 5 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری