جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

علت سروصدای ماشین لباسشویی ال جی چیه؟


1
0
715

ماشین لباسشوییم حین کار صداهای غیرعادی میده اگه بتونید بهم یه راه حلی بگید ممنون میشم

تکنولوژی اطلاعات-عمومی
سوال شده در sayeh abbasi
6 امتیاز


ببینید ماشین لباسشویی هم مشابه هر دستگاه دیگه ای یک عمر مفید داره مخصوصا ماشین لباسشویی های ایرانی که نهایتا 5 سال عمر مفید دارن. ماشین لباسشویی که به سرو صدا میوفته رو فقط میتونید عوض کنید اتفاقا ما یک ماشین لباسشویی داشتیم که برندش هم ال جی بود و به سروصدا افتاده بود 2 بارم دادم تعمیر یه خرده بهتر شد و دوباره به سروصدا افتاد. خلاصه خیلی کاریش نمیشه کرد فکر کنم. ــ مریم نادري در 2 سال قبل

در چه زمانی صدا میده دقیقا؟ وقتی به صورت عادی داره می چرخه؟ وقتی داره آب تخلیه/پُر میکنه؟ وقتی داره خشک میکنه؟ صدایی که میده از موتور هست یا از لرزش بدنه؟ و اینکه مدل دقیق ماشین لباستشوییتون چیه؟ اینطوری شاید بشه راه حل های مشخص تری براش پیدا کرد. ــ سعید غلامی در 2 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

1

سلام شاید بخاطر خراب بودن فنرها باشه ولی واسه اینکه دقیقتر بخواین بدونین من یه سایتیو واسه شما میزارم اونجا توضیح داده و فکر کنم تعمیرات هم دارن عنوان آدرس

جواب داده شده در hasan nemati
11 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

برگرفته از مقاله زیر با عنوان «چرا ماشین لباسشویی های ال جی موقع چرخش صدای زیاد و بلندی رو ایجاد میکنن؟»

Why is My LG Washer Making Loud Noise When Spinning


به طور طبیعی، ماشین های لباس شویی به دلیل چرخش، مکش و تخلیه آب و ... صدایی تولید میکنن و تا حدی نرمال هست. ولی در صورتی که بیش از حد به گوش میرسه و به شکلی آزاردهنده شده؛ 4 مورد رو باهم بررسی میکنیم و برای هر مورد روش درست کردن اون مشکل هم ذکر میشه:

1. بیش از حد یا نامتعادل پر شدن آپ در محفظه ماشین لباسشویی

اگه موقع چرخش ماشین لباسشویی صدایی (مشابه کوبیدن) به گوشتون میرسه میتونه به خاطر بیش از حد پر شدن محفظه ماشین لباسشویی باشه از آب. علت اینه که درام استوانه ای شکل ماشین لباسشویی موظف هست که سخت تر بچرخه تا عملیات شست و شوی رو درست انجام بده و آب زیاد دقیقا باعث سختر چرخیدنش میشه.

پیشنهاد میشه که برای بهتر کردن این موضوع همیشه به اندازه 3/4 ظرفیت ماشین لباسشویی درش لباس بریزید برای شست و شوی. همچنین اگه با هربار شستن یک یا 2 حوله دستی کوچیک هم قاطی لباساتون باشه، به مدیریت کردن آب در محفظه و بالانس کردن درام استوانه ای بیشتر کمک میکنه. و به عنوان نکته آخر، اگر دکمه self-corrects ماشین لباسشویی رو روشن کردید (اگه ماشین لباسشوییتون کلا پشتیبانی میکنه از همچین آیتمی)، بهتره که غیر فعالش بکنید چرا که خود این آیتم باعث محکمتر چرخش میشه.

2. چک کردن اشیاء گم شده در داخل درام ماشین لباسشویی

به کررات دیده شده که گاها یک سکه، کلید یا حتی یک تکه کاغذ از جیب لباس ها به داخل محفظه ماشین لباسشویی افتاده و در جای بدی قرار گرفته و باعث آسیب زدن به درام یا محور موتور چرخش شده. با دقت این موضوع رو بررسی کنید و برای سری های بعدی هم تک تک جیب های لباس ها رو قبل از ورودشون به درون ماشین لباسشویی بگردید و وسایل اضافی رو جدا کنید از لباسها.

3. بلبرینگ فرسوده

با گذر زمان و استفاده از ماشین لباسشویی، بلبرینگ ماشین لباسشویی معمولا فرسوده میشه و هیچوقت قابل تعمیر هم نیست. بهترین کار اینه که اگر تشخیص میدید که صدا رو داره بلبرینگ ماشین لباسشویی ایجاد میکنه، از یک تعمیرکار کمک بگیرید و بلبرینگ رو عوض کنید. این کار در روان شدن، کم صدا شدن و کیفیت شستشو به صورت قابل توجه ای تاثیرگذار هست.

4. خراب شدن قرقره ی واشری

واشر ها برای چرخاندن تسمه محرک معمولا از یک قرقره محرک به صورت پلاستیکی یا فلزی استفاده میکنن. وقتی که به مرور زمان قرقره شل یا شکسته میشه، متوجه میشید که ماشین لباسشوییتون به شدت صدای بلندتری رو ایجاد میکنه.

حالا بسته به اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده، یا میشه پیچ های یک قرقره درایو شل را برای از بین بردن صدا سفت کرد، یا یک قرقره آسیب دیده کلا باید تعویض بشه.

جواب داده شده در سعید غلامی
860 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری