جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

این متن رو میشه به انگلیسی ترجمه کنید


8
0
193

اخبار جعلی اسرائیل علیه حماس/ ادعایی که دروغ از آب درآمد

ایسنا نوشت: در ادامه انتشار اخبار جعلی توسط رژیم صهیونیستی، رئیس این رژیم برگه‌هایی را به دست گرفته و به غلط گفت که این‌ها نشان می‌دهد «حماس قصد استفاده از تسلیحات شیمیایی را داشته» اما این ادعا هم همانند ادعاهای پیشین صهیونیست‌ها دروغ از آب درآمد.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی طی مصاحبه‌ای با اسکای نیوز برگه‌هایی را نشان داد که درباره دستورالعمل ساخت تسلیحات هسته‌ای است.

وی ضمن آنکه ادعا کرد این برگه‌ها بر پیکر یکی از اعضای حماس پیدا شده، مدعی شد: «این سند رسمی القاعده است. ما با داعش، القاعده و حماس دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. این سند درباره دستورالعملی نسبت به تولید تسلیحات شیمیایی بوده است.»

اما این برگه‌ها که در قالب یک کتاب ۳۰ صفحه‌ای است هیچ دستورالعملی را درباره ساخت تسلیحات شیمیایی ذکر نکرده اما به زندگی «رمزی یوسف» زاده شده در کویت و عضو القاعده، اشاره می‌کند. این مطالب در حمایت از القاعده است و از یوسف به عنوان قهرمان یاد می‌کند و بر روی زندگی آکادمیک یوسف در حوزه شیمی تمرکز دارد.

از زمان آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، این اولین باری نیست که رژیم صهیونیستی دست به انتشار و ترویج اخبار جعلی و کذب می‌زند. پیشتر شایعاتی درباره «سر بریدن کودکان اسرائیلی» در نزدیکی غزه منتشر شده بود.

تحقیقات انجام شده توسط الجزیره حاکی از آن بوده که شبکه‌ای از حساب‌های راست‌گرای نزدیک به رژیم صهیونیستی که بیشتر آن‌ها در ایالات متحده آمریکا هستند، ادعاهای نادرستی مبنی بر «سر بریدن ۴۰ کودک صهیونیست» توسط جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در جریان عملیات طوفان الاقصی در هفت اکتبر را منتشر کردند.

در همین راستا، خبرنگار سی‌ان‌ان با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در ایکس (توییتر سابق)، بابت انتشار اخبار نادرست در رابطه با ادعای کشتن کودکان و نوزادان توسط حماس، عذرخواهی کرد.

زبان شناسی اصطلاح انگلیسی ترجمه کلمات واژگان
سوال شده در حمید جوادی
521 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

9
False news about Israel attacking Hamas/ a claim which turned out to be a lie
Following the published false news about the Zionist regime, the head of this regime held some sheets in his hands and said by mistake that Hamas is trying to use chemical weapons but this claim turned out to be a lie just like the previous claims by the Zionists.
The president of the Zionist regime, Isaac Herzog, showed some sheets in an interview with Sky News which were about making nuclear weapons.
While saying that these sheets were found on the body of one of the members of Hamas, he claimed that This is the official document of the Al-Qaeda. We are dealing with the Isis, Al-Qaeda, and Hamas. This document has been about producing chemical weapons.
Yet these sheets, which are in the form of a 30-page book, have no stated any instructions about building chemical weapons but refer to the life of Ramzi Yousef born in Kuwait and a member of AL-Qaeda. This texts are in support of Al-Qaeda recalling Yousef as the champion and concentrates on Yousef's academic life in the field of chemistry.
Ever since the start of Tooffan Al-Aqsa operation, this is not the first time that Israel is publishing false and fake news. Previously there was news about cutting the heads of Israeli children near Gaza.
The research done by Al Jazeera has shown that a network of rightist accounts close to the Zionist regime, most of whom are in the US, issued incorrect claims indicating the beheading of 40 Zionist children by the Islamic Islamic Resistance Movement (Hamas) in the course of Toofan Al-aqsa operation on October 7th.
In this regard, the CNN reporter published a message in his personal account on on X (former Twitter) apologizing for the incorrect news about Hamas killing children and babies.
جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری