جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

ترجمه فارسی به انگلیسی ((واکنش اردوغان به تهدید آمریکا به تحریم ترکیه در صورت تداوم ارتباط با حماس))


7
0
152

این متن رو اگر میشه برام به انگلیسی ترجمه کنید:

واکنش اردوغان به تهدید آمریکا به تحریم ترکیه در صورت تداوم ارتباط با حماس

رئیس‌جمهور ترکیه با بیان اینکه حماس را به‌عنوان یک گروه تروریستی نمی‌شناسد، گفت: حماس گروه تروریستی نیست، آنها فقط از خاکی که از سال ۱۹۴۷ در دستشان باقی مانده حفاظت می‌کنند، هر کسی هرچه می‌خواهد بگوید، من حماس را به‌عنوان یک گروه تروریستی نمی‌پذیرم.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در بازگشت از سفر امارات در پاسخ به خبرنگاران در خصوص تهدید به تحریم آمریکا در صورت تداوم حمایت از جنبش مقاومت حماس گفت: همان‌طور که از 20 سال پیش گفته‌ام، حماس گروه تروریستی نیست، آنها فقط از خاکی که از سال 1947 در دستشان باقی مانده است، حفاظت می‌کنند، هر کسی هر چه می‌خواهد بگوید، من حماس را به‌عنوان یک گروه تروریستی نمی‌پذیرم.

وی با بیان اینکه "آمریکایی‌ها از گروه‌های پ‌ک‌ک و جریان گولن حمایت می‌کنند و حتی به آنها پاداش می‌دهند و نمی‌توانند از ما انتظار داشته باشند که حماس را آن‌گونه که می‌خواهند تفسیر کنیم"، افزود: حماس، واقعیت فلسطین است و یک گروه سیاسی است که با انتخابات پیروز شده است.

روز گذشته نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال با اشاره به سفر مقامات خزانه‌داری آمریکا به ترکیه نوشت: آمریکا به ترکیه فشار وارد می‌کند تا حمایت خود را از حماس و روابط تجاری ممنوعه با روسیه بردارد.

در این گزارش ذکر شده است که آمریکا طی 10 سال گذشته حماس را تحت تحریم قرار داده است و اکنون به ترکیه فشار وارد می‌کند تا از فعالیت شرکتهای مرتبط با حماس در ترکیه جلوگیری کند و تهدید کرده است که در صورت تداوم فعالیت آنها ممکن است که ترکیه با تحریم‌هایی روبه‌رو شود.

برایان نلسون معاون وزیر خزانه‌داری در امور تروریسم و اطلاعات مالی آمریکا در سفر به ترکیه اعلام کرده است: در آینده هر برنامه‌ای برای جمع‌آوری کمک برای حماس در ترکیه یا تسهیل فعالیت آنها در این کشور برای آنکارا بسیار بد خواهد شد، زیرا برای جلوگیری از این اقدامات هر کاری را که از دستمان برآید، انجام خواهیم داد.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه فارسی واژگان
سوال شده در مانی موسوی
604 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

7
Erdoğan's reaction to America threatening to sanction Turkey in case of continuing their relations with Hamas.
In the meantime as not recognizing Turkey as a terrorist group, the president of Turkey said "Hamas is not a terrorist group. They are just protecting the soil which is left in their hands since 1947. Say what you will. I do not accept Hamas as a terrorist group.
Recep Tayyip Erdoğan, the president of Turkey, on the way back from his trip to Emirates said about America threatening to sanction Turkey in case of continuing their relations with Hamas "As I have said from 20 years ago Hamas is not a terrorist group. They are just protecting the land which is left in their hands since 1947. Say what you will. I do not recognize Hamas as a terrorist group.
While saying that Americans are supporting the P.K.K groups and the GOLEN stream and reward them. They should not expect us to interpret Hamas just as they want. He added "Hama is the reality of Palestine and a political group who has won with elections."
Yesterday the American Wall Street Journal referred to the American treasury officials going to Turkey and wrote "America is pressuring Turkey to stop supporting Hamas and the forbidden business relations with Russia."
It is mentioned in this report that during the last 10 years America has sanctioned Hamas and now is pressuring Turkey to prevent the activity of the companies related to Hamas and has threatened that in case these activities continue, it is possible for Turkey to face sanctions.
Brian Nelson, the deputy treasury minister of terrorist affairs and the financial data of America has announced on his trip to Turkey "In future, any plan for gathering help for Hamas in Turkey or facilitating their activity in this country will be bad for Ankara because we will do anything at our disposal to prevent such measures.
جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری