جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

روسیه صادرات بنزین را ممنوع می‎‌کند


6
0
94

سلام. این متن رو بی زحمت برای من ترجمه کنید:

روسیه صادرات بنزین را ممنوع می‎‌کند

سخنگوی معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که این کشور تصمیم دارد تا صادرات بنزین را به طور موقت ممنوع کند.

بر طبق گزارشات دولت روسیه در نظر دارد صادرات بنزین این کشور را ممنوع کند.

سخنگوی «الکساندر نواک» معاون نخست وزیر روسیه روز سه‌شنبه اعلام کرد که دولت روسیه قصد دارد از اول مارس (۱۱ اسفند) ممنوعیت موقت صادرات بنزین را اعمال کند.

بنا به اعلام سخنگوی و معاون نخست وزیر روسیه، این کار با هدف افزایش تقاضا در فصول بهار و تابستان صورت می‌گیرد.

این مقام دولت روسیه، گزارش‌های خبری در این مورد را تأیید کرد.

به گفته این مقام دولت روسیه، این تصمیم در راستای جبران تقاضای فزاینده در طول تعطیلات تابستانی، و چرخش‌های برنامه ریزی شده در پالایشگاه‌ها لازم است.

سخنگوی نواک تاکید کرد که این محدودیت شامل کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و اوستیای جنوبی، آبخازیا، مغولستان و ازبکستان نخواهد شد.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه کلمات واژگان
سوال شده در پارلا بیاتی
234 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

6
Russia banned oil export
The deputy prime minister spokesperson of Russia said that this country is trying to temporarily ban oil export.
According to rep[orts, Russia's government is considering to ban the oil export in this country.
The spokesperson Alexander Novak, the deputy prime minister of Russia, said on Tuesday that Russia's government is trying to put a temporary ban on the oil export since the first of Mars.
According to the spokesperson and the deputy prime minister of Russia, this action will be made to increase demand in the spring and summer seasons.
This Russian official confirmed the news reports on this case.
According to this Russian government official, this decision is necessary in regards to compensating for the increasing demand during the summer holidays and planned visits of the refineries.
Novak's spokesperson emphasized that this ban will not include the Eurasian Economic Union countries and South Ossetia, Abkhazia, Mongolia and Uzbekistan.
جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری