جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

افراد با این گروه خونی در معرض بروزسکته مغزی زودرس


6
0
88

درئد. این متن رو برام میشه به انگلیسی ترجمه کنید لطفا:

افراد با این گروه خونی در معرض بروزسکته مغزی زودرس

به گفته محققان گروه خونی شما می تواند روی خطر بروز سکته مغزی در شما تاثیر گذار باشد.

در این بررسی از داده‌های موجود در مطالعات ژنتیکی با تمرکز بر سکته‌های ایسکمی مغزی در افراد زیر ۶۰ سال استفاده شده است.

سکته ایسکمی مغزی یا انسدادی بر اثر انسداد جریان خون به مغز رخ می‌دهد.

امروزه تعداد بیشتری از افراد دچار سکته مغزی می شوند. احتمال مرگ این افراد از این وضعیت خطرناک بیشتر است و بازماندگان به طور بالقوه با چندین دهه ناتوانی روبرو هستند. با این حال تحقیقات درباره سکته‌های زودرس کافی نیستند.

در این بررسی، داده‌های ۴۸ مطالعه پیشین بر روی سکته‌های ایسکمی در افرادی که گروه‌های خونی A, AB, B, O دارند، مورد تحلیل و بررسی قرار گرفتند.

متخصصان دریافتند افرادی که گروه خونی A دارند، در مقایسه با گروه‌های خونی دیگر، ۱۶ درصد بیشتر در معرض خطر سکته مغزی زودرس هستند و خطر سکته مغزی زودرس در افراد دارای گروه خونی O حدود ۱۲ درصد کمتر از بقیه گروه‌های خونی است.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی پزشکی ترجمه دارو
سوال شده در مانی موسوی
604 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

5
People with this blood type are in danger of early brain stroke
According to the researchers, your blood type can have an impact on the danger of having a brain stroke.
In this study, the existing data in the genetic studies are used with the focus on the appearance of Brain ischemia in those below 60 years old.
Brain ischemia stroke or blockage are caused because of the blocked blood stream to the brain.
These days, more people have a brain stroke. The possibility of people dying in this dangerous condition is more and the survivors potentially have this impairment for several decades. However, researches about the early strokes are not enough.
In this study, the data of 48 former studies on Brain ischemia strokes in those with the blood types A, O, M, and AB were studied.
The specialists found out that those with the blood type A are in danger of early brain stroke 16 percent more than others and the danger of early brain stroke in those with blood type O is 12 percent less than other blood types.
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری