جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

درایور گرافیک لپ تاپ ایسوس


0
0
687

سلام.من روی لپ تاپم ویندوز10 نسخهbusinese editions 1909 build 18363 رو نصب کردم.همه درایور هام نصب شد بجز درایور های گرافیک.مجبور شدم از درایور پک دانلود کنم و نصب شد.حالا موقع اجرای بازی نور صفحه اتوماتیک کم و زیاد میشه.تحقیق کردم گفتن درایور خراب نصب شده.یک سری درایور کنترلر هم نصب شده نمیدونم از ویندوز یا همون درایور پک. حالا چطوری کل درایور های لپ تاپ پاک کنم دوباره نصب کنم؟؟؟؟همه رو یکجا مثل بعد نصب ویندوز که درایوری نصب نیست؟؟

تکنولوژی کامپیوتر
سوال شده در حسین سیفی
243 امتیاز


سوال اول اینکه چرا میخواید همه درایورها رو حذف کنید؟ شما تشخیص دادید که درایور گرافیکتون به مشکل خورده و صرفا کافیه که اون رو بروزرسانی یا حذف/نصب کنید. لطف کنید بفرمایید که مدل کارت گرافیکتون چیه؟ و اینم بگم که کم و زیاد شدن نور صفحه چندین دلیل میتونه داشته باشه که یکیش نصب ورژن نا-سازگاری از درایور هست. شاید پورتتون مشکل داره، شاید سخت افزار خود کارگرافیک مشکل داره، شاید برق رسانی به کارت گرافیک مشکل داره، شاید بازی که موقعش نور کم و زیاد میشه به کارت گرافیک قویتری نیاز داره. ــ ساناز رضایی در 4 سال قبل

به هر حال اینو بگم که اگه قبلا با همین کارت گرافیک همین بازی رو به درستی انجام دادید (حتی پورت هاتون هم عوض نشدن) و الان به مشکل خورده، بله به احتمال زیاد میشه گفت مشکل از همون درایوری هست که نصب کردید و با بروزرسانیش مشکلتون حل میشه. ــ ساناز رضایی در 4 سال قبل

اشتباه اینجاست که از درایور پک دانلود کردی، درایور هر سخت افزار رو باید از سایت رسمی خودش دانلود کنید. از اون بهتر اینکه میتونی از سیستم آتوماتیک خود ویندوز بخوای که بگرده برات پیدا بکنه. اول از هرچیزی درایور گرافیکت رو از بخش device manager حذف کن . بعد از همین طریق مجددا install کن درایور رو. اگه به مشکل بر خوردی اطلاع بده. ــ سعید مرادی در 4 سال قبل

@ساناز.رضایی هیچکدوم از این دلیل ها نیست.90 درصد احتمال میدم از نسخه ویندوزمه.چون تا قبل از تغییر ویندوز این مشکلات نداشتم.مدل گرافیکمgeforce820m هست. درایورش هم تنها پاک نشد.دلیل اینکه میخوام کل درایور هارو پاک کنم اینه که احتمال میدم درایور پک بجز درایور گرافیک چیزای دیگ هم نصب کرده.چون مثلا من درایورintel ATA/ATAPI controler نداشتم ولی الان دارمش ــ حسین سیفی در 4 سال قبل

@سعید.مرادی میگم ک هرکاری کردم درایورش نصب نشد از هر روشی بگی تست کردم نصب نشد فقط با درایور پک نصب شد.درایورشو به محض پاک کردن و ریسیت ویندوز.ویندوزم ارورrepair میده و بالا نمیاد. ــ حسین سیفی در 4 سال قبل

آها، ببینید این نرم افزارهای درایور پک خب خیلی دقیق نیستن. یک سری درایور کلی رو سعی میکنن رو سیستمت نصب کنن اگه سخت افزارشو داشته باشی نصب میشه اگه نه هم خب چیزی نصب نمیشه. قصه اینجاست که گاهی اوقات ورژن های اشتباهی نصب میشه. یعنی چون سخت افزارش هست اجازه نصب بهش میده ولی ورژن درستش نصب نمیشه. من واسه لپتاپم هر وقت از درایور پک استفاده کردم یا تاچ موسش از کار افتاده (حتی با اینکه درایورش هم نصب میشد) یا نور صفحه کم و زیاد نمیشده و یا .. ! خلاصه پیشنهاد میکنم ویندوزت رو عوض کنی کلا. ــ ساناز رضایی در 4 سال قبل

@ساناز.رضایی خودمم نظرم این بود ولی خب خیلی وقت گیر کلی برنامه نصب کنی از اول.بازم ممنون.شما چه نسخه ای از ویندوز۱۰ پیشنهاد میدید؟؟؟ ــ حسین سیفی در 4 سال قبل

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

0

از اونجایی که توی پیام ها به این نتیجه رسیدید که قصد دارید ویندوزتون رو عوض کنید، و الان سوالتون اینه که چه ورژنی خوبه نصب کنید، بد نیست یک سری توضیحات و تجربیاتی که من از ورژن های مختلف ویندوز دارم رو باهاتون به اشتراک بزارم:

تفاوت ورژن های مختلف ویندوز

ورژن Windows 10 Home

برای کسایی خوبه که نیاز های ابتدایی و کلی (اصطلاحا نیازهای جنرال) دارن از سیستمشون. مثل وب گردی، بازی های ساده، اکسل و ..

ورژن Windows 10 Pro

برای کسایی خوبه که کارای حرفه ای میخوان انجام بدن، مثل برنامه نویس ها، کسایی که صاحب محصول و بیزینس هستن، خلاصه این ورژن عالیه واسه بیزینس های کوچیک و کاربراش بدون اینکه بخوان درگیر بشن که feature های اضافی رو بهش اضافه کنن، اغلب چیزای مورد نیاز رو خودش به صورت پیش فرض داره.

ورژن Windows 10 Enterprise

این ورژن طراحی شده برای سازمان هایی با سایز متوسط/بزرگ. نوع لایسنس و قابلیت های امنیتی این ورژن، برای کاربرای عادی و خونگی طراحی نشده و دقیقا سازگار هست با بیزینس ها و ادارات بزرگ.

ورژن Windows 10 Education

این ورژن دقیقا برای مراکز آموزشی (مثلا مدارس و دانشگاه ها) طراحی شده. لایسنس و قابلیت های این ورژن متمرکز شده بر روی مفاهیم آموزشی و ابزاراتی رو به صورت پیش فرض روش هست که برای کاربر خونگی اضافه هست و بکارش نمیاد.

ورژن Windows 10 IoT Core

این ورژن میشه گفت پیچیده ترین ورژنی هست که مخترعین و محققیق معمولا ازش استفاده میکنن. برای کاربرای کاملا حرفه ای هست که قابلیت ها و ابزارات خیلی ساده و تمیزی نداره.

جواب داده شده در ساناز رضایی
1366 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


وب سایت لام تا کام جهت نمایش استاندارد و کاربردی در تمامی نمایشگر ها بهینه شده است.

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری