جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

پادکست انگلیسی


9
0
167

پادکست انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی چی توصیه میکنید؟ از لول صفر میخواستم.

زبان شناسی انگلیسی
سوال شده در سلماز نورایی
518 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

2 جواب

9

برای انگلیسی شما باید 4 مهارت رو بلد باشید تا مثل یک نیتیو انگلیسی صحبت کنید:

1) Speaking
2) Vocabulary
3) Grammar
4) Listening

تو این 4 مهارت گرامر و اسپیکینگ انگلیسی از همه آسونتر هستن چون تعداد قوانین محدودی دارن. وقتی هم 3 مهرت گرامر و اسپیکینگ و vocabulary یا واژگان رو هم بلد باشید خود به خود لیسنینگ شما تقویت میشه. فقط باید یک مقدار گوش کنید تا گوشتون عادت کنه. سخت ترین مهارت تو یادگیری زبان انگلیسی vocabulary یا واژگان هستش به این دلیل چون نه تنها هر روز به این کلمات اضافه میشه بلکه علاوه بر یادگیری شما باید اون ها رو مرور هم کنید تا یادتون نره.

من ESL Podcast رو به شما توصیه می کنم. این پادکست توسط Dr. Jeff McQuillan و Dr. Lucy Tse درست شده و پادکستی انگلیسی هست. سایت این پادکست eslpod.com هستش. البته این پادکست ها پولی هست و شما باید از سایت های ایرانی مجانیش رو پیدا کنید. این پادکست رتبه 3 در آموزش زبان انگلیسی رو هم موفق شده کسب کنه.

این پادکست تعداد زیادی داره و هر هفته هم تولید میشه. فایل های این پادکست صوتی هستن و البته متنشون هم هست. در هر پادکست یک monologue یا dialogue هست که توش اصطلاحات زیادی به کار میره. بعد از اتمام این monologue یا dialogue خود Dr. Jeff McQuillan میاد و همه موارد رو به انگلیسی توضیح میده.

شما میتونید هر 4 مهارت رو با این پادکست یاد بگیرید. بعد از فایل ها میتونید تکرار کنید جملات رو تا تلفظتون خوب بشه. واژگان و اصطلاحات و گرامر و لیسنینگ هم در طی گوش کردن به این پادکستها تقویت نیشه.

این پادکستی هست که من خودم باهاش کار کردم و ازش راضیم و به بقیه هم این پادکست رو توصیه می کنم.

جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


0

سلام. من سری 25 تایی پادکست

Speak English Like an American

رو توصیه می کنم. برای یادگیری اصطلاح عالیه.

هم فایل pdf و هم صوت های Speak English Like an American رو می تونید از لینکی که گذاشتم دانلود کنید.

جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری