جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

سیکس پک به انگلیسی


8
0
2428

سیکس پک به انگلیسی چی میشه؟

زبان شناسی انگلیسی ترجمه فارسی کلمات واژگان
سوال شده در یاشار برخی
713 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

6 جواب

8

سیکس پک به انگلیسی میشه

Six pack

به هر تکه شکم هم میگن

An ab

سیکس پک به انگلیسی

جواب داده شده در پوریا  کوه زارع
39.2k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


1

این یه متن از تمرینای آرنولد شوارتزنگر هست براتون میزارم.

آرنولد شوارتزنگر یکی از معدود بدنسازانی هست که کمر 34 اینچی دارد. ساختار حجیم میانی بدن او بر هیکل بزرگ بالا تنه او تاکید دارد که زیبایی کلی بدن او را نیز بیشتر به چشم می آورد.

تکه های عمیق سیکس پک های آرنولد شوارتزنگر به همراه پشتی بزرگو شان های چهار شانه و بازوهای حجیم به بدن او شکلی جالب توجه می دهد.

به علاوه تمرین شکمی او همچنین تمرینات شدید پشت و پا داشت که به او این امکان را می داد تا قسمت مرکزی را تمرین داده و ظاهری تراشیده تر داشته باشد.

به گفته آرنولد شوارتزنگر بسیاری از بدنسازان توجه کمی به سیکس پک دارند. به هر حال تمرین دادن قسمت شکمی بسیار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا هسته ای قوی تر، خطر آسیب کمتر و بدنی بهتر داشته باشید.

آرنولد شوارتزنگر تمرینات زیادی برای داشتن سیکس پک تراشیده داشت را بتواند سیکس پک هایش را در وضعیت مناسب نگه دارد. این تمرینات شامل حرکت شکم کرانچ (crunch)، دراز نشست به سبک صندلی رومی (Roman chair sit-ups)، حرکت زیر شکم بارفیکس (hanging leg raises) و حرکت broomstick twists.

حرکت شکم کرانچ قسمت مرکزی برای سیکس پک هست زیرا به گفته آرنولد شوارتزنگر یکی از ساده ترین و موثرترین حرکت ها برای شکم است. به گفته او هر تمرین دیگری باید این حرکت کرانچ شکمی را داشته باشد.

آرنولد شوارتزنگر هم چنین حرکت زیر شکم بارفیکس (hanging leg raises) را برای ایجاد تکه های پایین شکم و حرکت broomstick twists را برای سفت شدن آن توصیه می کند. برای سخت تر کردن کار هم می توانید حرکت broomstick twists را در دراز نشست به سبک صندلی رومی (Roman chair sit-ups) انجام دهید.

برای داشتن سیکس پک تمیز باید شکمتان را حداقل سه بار در هفته با دفعات تکرار مناسب تمرین دهید.

سیکس پک به انگلیسی

جواب داده شده در Mehdi Hoseyni
663 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


2

سیکس پک درآوردن نیاز به کار دارد اما عضلات شکمی قوی بیشتر از ظاهرشان برای شما مفید خواهند بود. این عضلات به شما کمک می کنند تا شکل نشستن خوب داشته باشید، از جراحت جلوگیری می کند، درد کمر را کاهش می دهد و به طور کلی حرکات ورزشی را بهبود می بخشد.

این که چقدر راحت می توانید سیکس پک دربیاورید به سطح تناسب اندام و درصد چربیحال حاضر بدن شما بستگی دارد. همچنین مهم است به خاطر داشته باشید ژنتیک، که کنترل کننده توزیع چربی هست، عامل مهمی در میزان سخت یا آسان بودن درآوردن سیکس پک هست.

  1. رژیم خودتان را چک کنید

سیکس پک درآوردن مستلزم آن است که درصد چربی بدنتان را پایین بیاورید.

به گفته جولیت روت، مربی شخصیبرای سوزاندن چربی باید کالری شما کاهش پیدا کند که این به معنی مصرف کالری کمتر از آن چه که می سوزانید است. این جمله معروف که ((تکه های شکم در آشپزخانه درست می شود.)) تقریبا برای اکثر افراد درست است.

اگرچه به کاهش کالری نیاز دارید اما داشتن رژیمی سالم مهم است. به گفته یاسی انصاری، متخصص معتبر در رژیم غذایی ورزشی و سخنگو رسانه ملی در آکادمی تغذیه و رژیم، در اینجا چند توصیه برای داشتن رژیمی سالم در حین تمرین برای داشتن سیکس پک آورده شده اند:

  • روی پروتئین کم چرب تمرکز کنید: مثل گوشت بره، جوجه، ماهی، لبنیات، آجیل، دانه ها و حبوبات. آنجل پلانل، سخنگوی رسانه ملی در آکادمی تغذیه و رژیم، می گوید: این احساس سیری را بهبود می بخشد و به بدن شما کمک می کند تا بافت های عضلانی پس از فعالیت ورزشی بسازید.

  • از کربوهیدرات سبوس دار نسبت به کربوهیدرات پالایش شده استفاده کنید که حاوی فیبر، ویتامین و مواد معدنی کمتری است.

  • بدنتان را پر کنید از میوه و سبزیجات که غنی از فیبر و مواد مغذی هستند.

  • همراهتان خوراکی های سالم داشته باشید تا از وسوسه های هله هوله های در دسترس آسان جلوگیری کنید.

خوراکی هایی بخورید که گروه های غذایی متعددی را با هم ترکیب می کنند. برای مثال به جای خوردن سیب تنها آن را با کره بادام زمینی برای افزایش سیری ترکیب کنید.

به اندازه وعده ها توجه کنید تا از پرخوری جلوگیری کنید.

هیدراته بمانید. حدود سه تا چهار لیتر هر روز بنوشید.

به گفته انصاری زمان بندی هم مهم است.

خوردن وعده های دارای کربوهیدرات بالا، پروتئین متوازن و دارای چربی کم سه تا چهار ساعت قبل از ورزش.

خوردن خوراکی هایی دارای کربوهیدرات ساده مثل سس سیب یک تا دو ساعت قبل از تمرین.

خوردن پروتئین و کربوهیدرات بعد از تمرین. خوراکی تا یک ساعت و یک وعده غذا تا دو ساعت.

  1. تمرین هوازی

تمرین هوازی به شما کمک می کند تا به درصد پایین چربی بدن که برای داشتن سیکس پک واضح کلیدی است برسید.

در حقیقت مطالعه کوچکی در سال 2013 درباره افراد سالم و دارای شغل دفتری در نیجریه نشان داد که ورزش 12 هفته ای ایروبیک و قوی سازی شکم منجر به کاهش چربی شکم می شود.

بعضی از انواع ورزش های هوازی برای ساختن سیکس پک بهتر از بقیه است. بازه تمرینی فشرده که انجام فعالیت های ورزشی کوتاه است بهتر از دویدن مسافت طولانی با سرعتی متعادل است.

این به دلیل آن است که تمرینات متناوب با شدت بالا ضربان قلب شما را بالا می برد، چربی سوزی را بهتر می کند و سوخت و ساز شما را افزایش می دهد. بازنگری بزرگی در سال 2019 نشان داد که کسانی که تمرینات متناوب با شدت بالا انجام می دهند 28.5 درصد بیشتر از کسانی که ورزش های متعادل انجام می دادند چربی سوزاندند.

  1. هسته خود را بسازید

تمرینات هسته ای عضله های شکمی زیرین را قوی و متعادل می کند. همچنین تمرینات هسته ای و قدرتی دیگر سوخت و ساز شما را بالا می برند بنابراین حتی در زمان استراحت کالری بیشتری می شوزانید. این می تواند به شما کمک کند تا به درصد چربی پایین تری در بدنتان برسید.

به علاوه ساختن هسته ای قوی که شامل عضله های پشت شماست به شما کمک می کند توازن و تعادل را نگه داشته که برای تمرینات روزانه لازم است.

روت همچنین انجام تمرین های ورزشی کمتر از دو بار در هفته و ترکیب حرکت های وزنه ای و سنگین به خصوص را پیشنهاد می کند.

تمرینات ورزشی برای درآوردن سیکس پک رو میتونید از این لینک ببینید:

How to get abs fast: The 3-step guide to building a six pack, according to personal trainers

جواب داده شده در احسان ترابی
445 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


3
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


3

تکه شکم به انگلیسی میشه

ab

شکم شش تکه یا سیکس پک به انگلیسی میشه

Six-pack abs

سیکس پک به انگلیسی

در اینجا لینک چند تا ویدیو برای تمرین برای درآوردن سیکس پک رو براتون میزارم.

6 PACK ABS For Beginners You Can Do Anywhere

GET ABS IN 2 WEEKS CHALLENGE | Cult Fit

Get a “6 Pack” in 22 Days! (HOME AB WORKOUT)

The Smartest Way to Get a 6 Pack (MY BEST TIPS!)

جواب داده شده در Sina Abdollahi
17.3k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


3

سیکس پک به انگلیسی میشه

Six-pack

دقیقا به هر کدام از تکه های شکم هم ab میگن.

سیکس پک به انگلیسی

در این پست How To Get 6 Pack Abs With No Equipment (DO THIS ANYWHERE!) میتونید با نحوه سیکس پک درآوردن آشنا بشید.

ویرایش شده در 3 ماه قبل
جواب داده شده در English Today
19.4k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری