جستجو در بخش : سوال جواب منابع اسلامی لغت نامه ها قوانین و مصوبات نقل قل ها
×

فرم ورود

ورود با گوگل ورود با گوگل ورود با تلگرام ورود با تلگرام
رمز عبور را فراموش کرده ام عضو نیستم، می خواهم عضو شوم
×

×

آدرس بخش انتخاب شده


جهت کپی کردن میتوانید از دکمه های Ctrl + C استفاده کنید
رویداد ها - امتیازات
در حال بارگذاری
×

رویداد ها - امتیازات

برای بررسی عملکرد فعالیت و امتیازات خود باید در وب سایت وارد باشید. در صورت عضویت از بخش بالای صفحه وارد شوید، در غیر این صورت از دکمه پایین، مستقیم به صفحه ثبت نام وارد شوید.

×
×
×

دلیل درخواست بستن پست

کلیه پست هایی که جنبه تبلیغاتی داشته، محتوای اسپم و بی مفهوم در این دسته قرار میگیرند. همچنین پست هایی که به منظور گرفتن بک لینک درج می شوند شامل این مورد هستند.
حاوی مفاهیم غیر اخلاقی، سیاسی و یا توهین آمیز. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی نیاز به بررسی و یا حذف شدن دارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی با عدم جزئیات کافی و مورد نیاز. کلیه پست هایی که منظور نویسنده به وضوح مشخص نیست و نیازمند توضیحات و جزئیات بیشتر می باشند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی بی ربط با موضوعیت سرفصل کلی. کلیه پست هایی که از منظر مفهوم و مضمون ارتباطی با عنوان اصلی سوال ندارند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی دلخواه و بر پایه سلیقه. کلیه پست هایی که یک پاسخ مشخص ندارند و متوانند چندین پاسخ متفاوت و صحیح داشته باشند که کاملا مبتنی بر نظر شخصی افراد هستند در این دسته قرار می گیرند.
محتوایی در حوزه خیلی وسیع. کلیه پست هایی که از نظر محتوایی در یک حوزه ی وسیعی قرار دارند و مشخصا به یک موضوع خاصی اشاره ندارند که پاسخدهی به آن ها مستلزم تشریح مفاهیمی کلی می باشند در این دسته قرار می گیرند.
قبلا در لام تا کام مطرح شده. پست هایی که دقیقا با همین محتوا و مضمون قبلا در وب سایت لام تا کام درج شده اند، با ذکر آدرس منبع تکراری با پست حال حاضر شامل این دسته هستند. تکراری است با:
به سایر دلایل، نیازمند به بررسی توسط مدیر. به هر دلیل غیری که پست را نیازمند بررسی توسط مدیر کرده، با ذکر دلیل، در این دسته قرار میگیرد.
ارسال رای بستن

«صلح زشت» بهتر از خودکشی جمعیتی اوکراین است


5
0
50

سلام. یه متن خبری داشتم درباره جنگ روسیه و اوکراین. ممنون میشم این خبر رو بی زحمت برای من به انگلیسی ترجمه کنید:

«صلح زشت» بهتر از خودکشی جمعیتی اوکراین است

بنیانگذار یک شرکت مشهور ارتش خصوصی در آمریکا می‌گوید که غرب باید هر چه سریع‌تر جنگ اوکراین را متوقف کند چون قادر به غلبه بر صنایع دفاعی روسیه نیست.

به گزارش راشاتودی، اریک پرینس، بنیانگذار ارتش خصوصی «بلک‌واتر» آمریکا که تا سال ۲۰۰۹ فرمانده این گروه بزرگ مزدوران بود، با ابراز تردید درباره توانایی کی‌یف و غرب برای غلبه بر روسیه، گفت که بهتر است این جنگ همین حالا متوقف شود.

پرینس تاکید کرد: باید این جنگ را به پایان برسانیم چون تمام کاری که اوکراین در حال حاضر انجام می‌دهد، خودکشی جمعیتی است. این جنگ نسل بعدی نیروی انسانی اوکراین را از بین می‌برد؛ قوایی که جایگزین کردن آن تقریبا غیرممکن است.

وی افزود: وضعیت پایگاه دفاعی غرب اسفناک است و نمی‌تواند مقابل قدرت تاب‌آوری روسیه در جنگ مقاومت کند.

عمده ساکنان جمهوری روس‌زبان کریمه در سال ۲۰۱۴ به الحاق به مسکو رای موافق دادند. جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق خرسون و زاپروژیا نیز سپتامبر ۲۰۲۲ پس از برگزاری همه‌پرسی راه کریمه را در پیش گرفته و به روسیه الحاق شدند.

پرینس اضافه کرد: وقتی(در کی‌یف) فسادی چشمگیر وجود دارد و هیچ منفعتی در کمک به آنها برای مالیات‌دهندگان آمریکایی وجود ندارد، مردم آمریکا وظیفه ندارند که از جیب‌شان صدها میلیارد دلار دیگر در اوکراین هزینه کنند.

زبان شناسی اخبار-بین-الملل انگلیسی ترجمه کلمات واژگان
سوال شده در الهام فراهانی
545 امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده

1 جواب

5
A "nasty peace" is better than the collective suicide of Ukraine
The founder of a popular private army company in America says that the West should end the Ukraine war as soon as possible because it is not able to conquer the defense facilities of Russia.
According to Russia Today report, Eric Prince, the founder of the Black Water army of America who was the commander of this big group of mercenaries, expressed doubt about the abilities of Kiof and West for overcoming Russia, said that it is better for the war to end now.
Prince emphasized "We need to end this war because all that Ukraine is doing now is the collective suicide. This war would kill the next generation of Ukrainian human force, a force replacing which will be almost impossible.
He added "The situation in the defense base in the West is shameful and can can not resist the withstanding power of Russia in the war against the resistance fighters.
The majority of the residents in the Russian republic of Karimeh approved of joining Moscow in 2024. Republics of Donetsk and Luhansk and regions of Kherson and Zaporizhia also followed the footsteps of Karimeh in the September of 2022 after holding a referendum and joined Russia.
Prince added "When there is a significant corruption in Kiof and there is no benefit for American tax payers in helping them, the people in America are not responsible to spend hundreds of billions of dollars out of their own pockets.
جواب داده شده در پارسا بهرامی
16k امتیاز

500 کاراکتر باقی مانده


جواب شما
     
.....
×

×

جعبه لام تا کام


لام تا کام نسخه صفحه کلید نیز راه اندازی شده است. شما با استفاده از کلیدهای موجود بر روی صفحه کلید دستگاهتان می توانید با وب سایت ارتباط برقرار کنید.
لیست کلید های میانبر

تبلیغات توضیحی


داپ اَپ اولین پلتفرم کش‌بک در ایران
اگه میخوای از خریدهایی که میکنی، پاداش نقدی دریافت کنی داپ اَپ رو نصب کن.

تبلیغات تصویری